Çevre İçin Hekimler Derneği

KİTAP: KALICI ORGANİK KİRLETİCİLER VE SAĞLIK

kapak1Kitabı okumak ve indirmek için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz.

http://issuu.com/cevreicinhekimler/docs/kok_kitap

Bu kitap Çevre için Hekimler Derneği’nce GEF Küçük Destek Programı tarafından desteklenen TUR/SGP/OP5/Y2/STAR/POPS/12/04’nolu “KOK’lar ve Sağlık Yayını” projesinin bir ürünü olarak yayımlanmıştır.

Çevre İçin Hekimler Derneği
Mail adresi: cevrehekim@gmail.com
Editör: Prof. Dr. Ali Osman Karababa

YAZARLAR
Ali Osman KARABABA (Editör)
Prof.Dr. Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Halk Sağlığı AD. Başkanı Çevre İçin Hekimler Derneği Başkanı
Hür HASSOY (Proje Sorumlusu)
Yrd.Doç.Dr. Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi
Halk Sağlığı AD. Öğretim Üyesi
Çevre için Hekimler Derneği Yönetim Kurulu üyesi
Raika DURUSOY
Doç.Dr. Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi
Halk Sağlığı AD. Öğretim Üyesi
Çevre için Hekimler Derneği Yönetim Kurulu üyesi
Ümit ŞAHİN
Uzm.Dr. Sabancı Üniversitesi İstanbul Politikalar Merkezi
Çevre için Hekimler Derneği Üyesi
Günay CAN
Doç. Dr. İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi
Halk Sağlığı AD. Öğretim Üyesi
Çevre için Hekimler Derneği Üyesi
Seval ALKOY
Yrd.Doç.Dr. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Tıp Fakültesi
Halk Sağlığı AD. Öğretim Üyesi
Çevre için Hekimler Derneği Yönetim Kurulu üyesi
Baskı Öncesi Hazırlık ve Tasarım
Seyfi DURMAZ
Dr. Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Halk Sağlığı AD.

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on 30 Mart 2015 by in Genel.

Dolaşım

Blog İstatistikleri

  • 1,012 hits

Arşiv

